سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد
درباره وبلاگ




لوگو




آمار وبلاگ
بازدید امروز: 157
بازدید دیروز: 227
کل بازدیدها: 881776






 
شنبه 85 اردیبهشت 23 :: 12:20 صبح :: نویسنده : نویسنده : مهسا کهنسال

سلام.

حالا اگه بخوایم URL یه عکس رو که نمیشه روش Right Click  کرد رو بدست بیاریم چیکار باید بکنیم؟

 

شاید خیلی راه حل باشه. ولی من فقط همین یکی رو پیدا کردم.

 

سایت رو بوسیله ی Internet Download Accelerator  دانلود کردم.

 

بعد اینکه سایت دانلود شد یه سوال پرسید که این فایلی که دانلود کردین چند تا فایل دیگه هم همراشه. میخواین اونا رو هم save کنید یا نه؟

من  ok  کردم. بعد موقع دانلود شدن عکس که رشید اونجا اسم ساتی رو که عکس توش آپلود شده بود رو نوشت.  یعنی URL  اون عکس.

 

حالا میتونید امتحان کنید.

این سوال رو داداش سعید پرسید.

وای داداش سعید نمیدونی چقدر گشتم و فکر کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم. ولی دستت درد نکنه که باعث شدی یه چیز جدید یاد بگیرم.

مرسی ی ی ی ی ی ی ی ی

 

 




موضوع مطلب :