سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد
درباره وبلاگ




لوگو




آمار وبلاگ
بازدید امروز: 116
بازدید دیروز: 38
کل بازدیدها: 879766






 
یکشنبه 94 شهریور 8 :: 3:4 صبح :: نویسنده : نویسنده : مهسا کهنسال

 

چو دیدم خوار خود را از در آن بیوفا رفتم                            رسد روزی که قدر من بداند حالیا رفتم

بر آن بودم که در راه وفایش عمرها باشم                      چو می‌دیدم که ازحد می‌برد جور و جفا رفتم



و چه زود....

           و چه عجیب و باور نکردنی

           4 سال از اون روز گذشت...

                                           و امروز چه اتقاقی

                                           همون لباس رو پوشیدم           

                                                              و اون به اصطلاح قشنگ ترین روزها

                                                                            چه تلخ تموم شد!

 

 


خبرم هست دل آزرده و بیمار شدی

 

بی سبب نیست از این فاصله بیزار شدی

 

قصه میخواست که ما در طلب هم باشیم

 

نسترن پا به میان کرده و بی یار شدی

 

 

ظاهرا خوشه پروین زمان مستت کرد

 

این چه رسمیست که از تیره ی اغیار شدی

 

زود رفتی و دل از خاطره ها خالی شد

 

دل بریدی ز من و با دگری یار شدی


 

خبرم هست که با وسوسه شب پرگان

 

چند روزیست که در حسرت دیدار شدی

 

قاصدک گفت که از پنجره ها دلگیری

 

وز همین روست که همساده ی دیوار شدی


 

از پشیمانی تو چلچله ها میگویند

 

و صد افسوس ، چه با فاصله بیدار شدی




موضوع مطلب :