سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد
درباره وبلاگ




لوگو




آمار وبلاگ
بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 78
کل بازدیدها: 881072






 
سه شنبه 93 آذر 18 :: 5:5 صبح :: نویسنده : نویسنده : مهسا کهنسال

یه نفر اومده تو پست قبلیم کامنت گذاشته که : !!!خودت خواستی تنها باشی!!!   وااااای

آیا من تو پست قبلی از چیزی شکایت کردم؟؟؟؟گفتم تنهام؟؟؟؟

نه ... من از شما میپرسم... شکایت کردم؟؟؟ باید فکر کرد

 

من وقتی اینجا شکایت مینویسم همه میان میگن چرا انقدر ناله ای جالب بود.... باز وقتی نمینویسمم که همینو میگین که پوزخند

به جان شما من فقط یکم از این <کهنسالی> زودرس نالیدم ... همین و بس س س

تازه این روزا یکم شلوغم شده ... تنها که ... جالب بود چه عرض کنم !!!!

 

در ضمن ... !

به نظرم یه وقتایی تنهایی به خیلی با هم بودنا که غرق کثافت و دروغ و مردم آزاری ان، می ارزه

باور کنین ... خیلی می ارزه ...

 

خب حالا واسه اینکه محکم کاری بشه ... :::::

تنهایی که عار نیست... می دانی


دنیا پر است از آدم هایی که گم شده اند اما

دریک اشتباه تاریخی...گمان می کنند که گم کرده اند.. معشوقی را که همیشه چهارچشمی می پائیدند..

مبادا یک مو از سر عاشقانه های خیال آینده شان کم شود..

تنهایی عار نیست..

اتمام حجت است با آعوش های بی در و پیکری که
جز به وقت بی کسی به رویت گشوده نمی شوند..

 


حمید رضا هندی
 

 





موضوع مطلب :